2011. november 26., szombat

Édua alkot

Általában azt gondolom, hogy a gyerekképek feltöltése öncélú, önigazoló dolog, mintha azt várná a szülő, hogy mindenki megdicsérje (természetesen kritika nélkül) milyen fenomenális a csemetéje. Ezért nem szeretem a mieink alkotásait megosztani, de most kivételt teszek, mert mikor megláttam a lány mai akcióit, kicsit törni kezdtem a fejem, "és ezt most így hogy?".
Nessi
Vitéz és sárkány
Odüsszeusz
Párisz meg az alma
És khm... egy guillotine...
Azért megnyugtatásul közlöm (főleg a családnak üzenem), hogy gyerekrajzokat is képes készíteni a drága:

16 megjegyzés:

  1. hűűűűűűűű!

    VálaszTörlés
  2. cunning linguist2011. november 26. 14:02

    és Párisz miért int be?:D

    VálaszTörlés
  3. Chang Yai, mint szakember, te elküldenéd a gyereket pszichohoz, ha ilyeneket csinálna egyikük? :S
    Bár még a guillotine-t is ki tudom magyarázni (ma Nyomorultakat hallgattunk és közben meséltem nekik a Bastille-ról). :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem semmi baj nincs ezekkel, a guillotine kicsit sokkolt engem is, de ha megvan a háttere, akkor értem, sőt, megnyugtató, hogy kidolgozza magából.
    Ő Marcinál egy kicsit idősebb, ugye? (Marci 2003. március). Én olyan boldog lennék, ha Marci ilyeneket rajzolna! De ő másban ügyes. Úgyhogy én mindig irigykedve nézem a blogokra feltett gyerekrajzokat :)

    VálaszTörlés
  5. szerintem nem gáz a guillotine, ha nem minden más is az öldöklésről szól. de ezt te is tudod :-)

    VálaszTörlés
  6. Ő kicsi, de valamit nagyon le akar győzni!
    Vagy valami felett mindenképpen győzedelmeskedni akar.

    Mikor az én kisebbik lányom nagyon szarul érezte magát az új ovodában, kizárólag olyan rajzokat rajzolt, ahol állatok voltak ketrecben, és ő kiszabadította őket. Még én, laikus is meg tudtam állapítani, hogy mit jelent a ketrec, a szabanban élő vadállat és az, hogy valaki ki fogja szabadítani.
    (Farkasokkal táncoló)

    VálaszTörlés
  7. Hát ezek tökjók, imádom ahogyan a színeket használja.
    Nem tudom , lehet hasonló lelkiállapotú kislány lehettem, de nekem is volt egy ilyen hősös korszakom.

    VálaszTörlés
  8. Az első és az utolsó a kedvencem. Fantasztikusak! :-)

    VálaszTörlés
  9. Azért, ha guillotine-s pizsit, ágyneműt, fogkefét, polót kér a Mikulástól,akkor foghatjátok a fejeteket...:)))))
    Nagyon cuki és kreatív lúrkó!
    Tökmag

    VálaszTörlés
  10. A cicas a legjobb. Meg a falamra is kitennem az etkezobe! :)

    VálaszTörlés
  11. A legkisebb lányunk lepett meg minket miután a West Side Story musicalt családilag megnéztük (olyan 9 éves körül volt). Másnapi rajzán ilyen késelős tömegverekedés volt, folyt a vér a papíron rendesen, még spriccelt is kifelé az emberekből, a lányok meg szövegbuborékba sikítottak. A kerítésen is lógott egy csávó. Én aggódtam az apja nem. Azt mondta, jobb ha kirajzolja magából. De azóta még jobban megnézem mit néznek a gyerekek.

    VálaszTörlés
  12. ...mondjuk a rajza szép szines volt, ez tény :D

    VálaszTörlés
  13. Amúgy a hetyke cica a legjobb nekem.

    VálaszTörlés
  14. D. és Mami :) Na majd megkérem a gyereket a macska sorozatgyártására és elküldjük nektek :D

    Mami :) Hát szerintem is jobb, ha így kijön a gyerekből a dolog, szép kis kép lehetett :)

    Tökmag hááát kis Wednesday Addams? :) Nem is merem elmondani mit kért karácsonyra..

    Christine :) Neked még el szeretném küldeni a bögrédet. Megadod majd priviben a címedet?

    Ziebi a színek jóók :)

    FT hát ez is benne lehet a pakliban, hogy legyőzni akar valamit. :S

    Timi, Édua 2003 októberi. Annyira mások m a gyerekek, Édua nagyon régóta rajzol, egészen aprócska volt amikor kezdte, a hasonkorú gyerekek akiket ismerünk nem rajzolnak ennyit. Csak nekiül és rajzol rajzol órákig...

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jól rajzol Édua! Állati jók a színek, bátran használja őket, jók a kompozíciók, bátran kihasználja a teljes rendelkezésére álló felületet. És a macsek gombolyagjai egészen nagyon komolyak! Biztos nem emlékszel, de mondtam már, hogy a lányod nem mindennapi gyerek!
    (Eszter/nutika)

    VálaszTörlés