2011. november 23., szerda

El vagyok csúszva teljesen

Bár a napjaimat ilyen gyönyörűségek társaságában töltöm mint ő:

vagy ő:


...és hatalmas könyveket tanulmányozhatok az olaszországi reneszánsz festészetről (ebből kell egy esszét összehoznom december nyolcadikára) mégis úgy érzem, ül a nyunyó a vállamon és valahogy sehogy nem haladok semmivel.
Holnap ismét van szemináriumom, le kell mennem az egyetemre, pénteken jön a lakásnézőnéni (az ügynökségtől), addig még el kell valahogy takarítani a gyerekágyat ami szétszerelve áll az előszobában (és amiért nem jött el végül a jótékonysági egyesület akiknek adtuk), a ruhák gigászi halmával is még meg kell küzdenem és már megint éjfél és tegnap sem aludtam és ma is egész nap csak kóvályogtam.

Mások hogy bírják ezt csinálni? Már a kávé sem segít... egész nap csak kókadoztam a könyv fölött...

9 megjegyzés:

  1. Hát én ezt konkrétan nem bírnám. Tarts néha szünetet, tuatosan, megtervezve, sokat segít. Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Alvás nélkül nem megy. Legalább 4-5 órát próbálj meg aludni. Mert igy csak idő kérdése mikor borulsz fel. Légyszi vigyázz kicsit jobban magadra!

    VálaszTörlés
  3. Ójaj, ugye nem megint a nyunyó leskelődik rád? Vigyázz magadra, ügyes vagy, kitartást!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Ziebi, az a baj, hogy tartok én, de annak csak az a vége, hogy zombulok. Aludni nem tudok, a szünet előtt és után is ugyanolyan álmos kocsonya vagyok :(((

    Christine, az a baj, hogyha leadtam a decemberi cuccot, januárra meg kell írnom egy 4000 szavasat régészetből, tehát még a karácsonyi szünet se lesz szünet...

    VálaszTörlés
  5. Edit, de sajnos. :D
    Na megyek, ébresztem a gyerekeket. Iskola. :)

    VálaszTörlés
  6. Csak azt tudom mondani neked mint a lányaimnak!
    Két évig mondtam monotonnan, hogy nem jól csinálják. Ők bezzeg, hogy én ezt nem értem, nekik tanulniuk kell. Én mondtam, hogy de ez nem tanulás, feleslegesen elgyötört órák. Aztán sajna nekem lett igazam, lassan átalakult a tanulási módszerük. Ma már észrevétlenül, de ugy csinálják, ahogy én is szeretném.

    Adnak időt a tanulásra, a pihenésre, a kikapcsolódásra. Mert különben kiég az ember! Pedig nem kéne, nem fog az agy, kedvetlen az embert, stb. stb. És amit kértem, az még az volt, hogy amit csinálnak, azt 1000%-al tegyék. A pihenés legyen pihenés, próbáljanak meg teljesen kikapcsolni, teljesen mást csinálni, ha kell, akkor a könyveket még el is tenni, elmenni valahová. Utána sokkal könnyebben megy a tanulás, az alaposságról meg nem is beszélve. Ma már tudnak aludni is, főleg Katámnak nem ment ez, a vizsgaidőszakokra már ő is zombiként nézett ki.

    Próbálj meg egy dolgot kitüzni, azt csináld meg, mindegy, hogy mi az! De közben nem gondold, hogy jaj amazt is kellene! Ha pakolsz, akkor kapcsolj zenét amit dudorászhatsz, meglásd könnyebben is megy a munka. Kitisztul a fejed, a mozgás is jót tesz. Könnyebb lesz a tanulás utána. Próbáld ki! De ne egy napra! Jó lesz! :)

    VálaszTörlés
  7. Mások nem így csinálják, édesem. Mások olyankor csinálják, amikor még apa keres rájuk, anya végzi a házimunkát és nincs gyerekük, akikkel foglalkozni kell.

    Én meg totál reménytelen vagyok, nekem az egészből csak annyi jött le, hogy olasz reneszánsz, nahát, az Assassin's Creed 2 is akkor játszódik. :P

    VálaszTörlés
  8. Szia! Bocs, hogy idevakkantok.
    Szeretnék kérdezni valamit, nem tudomhova írjam. Lehet nyilvános is, nem titok :)
    Köszi!

    NottsCounty, a nőstényekről találtam be...

    VálaszTörlés
  9. Szia Juca!
    Írj nyugodtan az emsoproni (kukac) gmail.com -ra
    :)

    Csilla ez nagyon jól hangzik, köszönöm! :)

    Jade :DDD Ez jó kis asszociáció. :)

    Egyébként mára beintett a szervezetem. reggel bevágtam a fejem nagyon csúnyán az emeleteságyba, majd utána migrén...

    VálaszTörlés