2012. március 28., szerda

"Az autizmusom és én" - kisfilmajánló

Nagyon szeretem a BBC saját készítésű műsorait, ezért örültem nagyon, amikor ezt a videót elküldte nekem Amy barátnőm.
Sajnos csak angolul van meg, de szerintem érdemes végignézni.
Egy Rosie nevű magasan funkcionáló autista kislány mesél benne az autizmusról.
Elmeséli, hogy nagyon sokféle autista van, hogy sokuknak sajnos szembe kell nézniük azzal, hogy a társaik nem értik meg őket és gonoszkodnak velük az iskolában.
(Majd ha lesz egy kis szabadidőm próbálok feliratot csinálni hozzá.)

Addig is nézzétek meg a filmet.

3 megjegyzés:

  1. De kedves film ... nagyon tetszik, köszönöm!
    wickedszti

    VálaszTörlés
  2. Ez egy aspergeres kislány, nem? Nagyon aranyos! Nagyon tetszik a videó, én is át fogom venni a youtube-ról a blogomra. Már csak felirat kell, ami nem olyan egyszerű.. de legalább tudom már, mivel fog telni a holnapi napom :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, a kis szöszi kislány irtó cuki volt ahogy magyarázott. :)

    VálaszTörlés