2012. június 24., vasárnap

Csongor-hétvége

Édua elment pár napra táborozni. A szívem megszakad úgy hiányzik, de most ez a hétvége így Csongiról szólt.
Tegnap elmentünk vele vásárolgatni, és mert mi ünnepeljük a nyári napfordulót is (nemcsak a télit) ezért kapott ajándékot is.
Nekem nagyon nem tetszenek az olimpia kabalafigurái (és még sok embernek sem rajtam kívül), de Csonginak hatalmas örömöt okoztak vele, robot (gép) is, de puha plüss is, hát ez kéremszépen az álomjáték. :)


Aztán elmentünk természetesen húsgombócot enni, ami a mi kis Finduszunk kedvenc étele:


Nagyon szép hétvége volt, csak Édua nagyon hiányzott mindenkinek. :)

6 megjegyzés:

  1. Mikor először mentek a lányok táborozni, és a vonatablakból integettek vidáman, én azt éreztem, hogy belehalok. A férjem kinevetett, mert hazáig bőgtem (persze jó volt egy hét kettesben nyaranta). Belegondoltam, hogy mikor mi voltunk ugyanott, még mobiltelefon sem volt, meg másik sem, nem is tudtunk a szüleinkről egy hétig, mégis kibírtuk, meg a szüleink is...biztos igaza van a férjemnek, és én vagyok túlérzékeny. Csak olyan fura őket elengedni, bár elfojtom, mert tudom, hogy muszáj. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ismerős érzés ez már nekem is. :)
      Én nem is tudom, hogy el tudnám-e engedni egy hétre.

      Törlés
  2. Felháborító az első kép:a nagy lulóca gyarek bent ül a bevásárlókocsiban CIPŐBEN. Aztám majd oda teszik a kenyeret,tejet stb... Mocsokban éltek az látszik. Talán nem utazgatnod kellene hanem rendet, tisztaságot tenni magatok körül...Sajnálom a két szerencsétlen gyereket aki kénytelen melletted élni te koszos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Trollom, olyan nagyon hiányoztál nekem. Olyan jó, hogy tudom: még mindig szeretsz.

      Igen bevásárlókocsiban, egy bútoráruházban. Egy olyan kocsiban ahova csak apró tárgyakat, kisbútorokat tesznek az emberek. A cipőt meg nem tudom, hogy honnan vetted, de kedves egészségedre.

      "te koszos" :D :D :D na ezen fetrengek a röhögéstől :D :D

      Törlés
  3. Bocs, de én most annyira röhögök :D :D:D:D
    Az jutott eszembe, mikor írtuk az emlékkönyvek "titok" sarkába, hogy "te kis piszok, nem látod hogy titok?" :D:D

    VálaszTörlés