2012. június 23., szombat

Az autizmusról

Ma találkoztam ezzel a kis plakáttal és azt gondoltam, gyorsan megosztom veletek is (magyar fordítással az alján). 


Autizmusom és érzékelési feldolgozási zavarom van
- nehezen tudok összpontosítani,
- nem szeretem a tömeget,
- nem szeretem ha a hajam megmossák, fésülik vagy levágják,
- nem szeretem a hangos zajokat,
- mindent megrágok, 
- nem szeretek fogat mosni,
- nagyon válogatós vagyok amikor eszem, 
- bizonyos szagoktól és textúráktól öklendezem,
- nem veszem észre ha hozzám érnek, vagy ha fáj valami, gyakran vagyok durva, és nem veszem észre, 
- nem szeretem amikor a kéz- és lábkörmeimet vágják, 
- az éles fények szinte fájdalmat okoznak, 
- szelektív hallásom van és ha túl sok a zaj körülöttem, akkor még nehezebb odafigyelnem, meghallanom a dolgokat, 
- az erős szagoktól hányingerem van,
- a motoros készségeim ki vannak kapcsolva, ezért ügyetlen vagyok...
ÉN CSAK EGY KISFIÚ VAGYOK ÉS CSAK AZT AKAROM, HOGY SZERESSENEK!

Kislány változat itt található

3 megjegyzés:

  1. ezek nagyon aranyosak.
    csak egy dolgot nem értek: a kisfiú miért szomorú míg a kislány vidám?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez nem szomorú arc, hanem olyan kicsit vicces, kicsit értetlen, olyan "ez vagyok én" arc. :)
      Nem tudom a kislány miért más :)

      Törlés
  2. Már nem jó a kislányos link. :-(

    VálaszTörlés