2012. szeptember 30., vasárnap

Csajos hétvégét tartottunk

Azaz a csajszival kettesben autózgattunk meg vásárolgattunk mindenfelé.
Voltunk lakberendezési áruházban, mert kellett itthonra kis fenyőpolc, aztán megláttunk egy szegény leértékelt fikuszt. Jó nagyot. Hát nem tudtuk otthagyni, megesett rajta a szívünk.

Az külön kihívás volt, hogy a nem túl nagy autónkba, hogyan tegyük bele a 160 centis polcot, meg a fikuszt, meg a másik kisbútort meg a zsákot amit vásároltunk. Ráadásul még benne volt a csomagtartóban az a jókora zsák is, amit szerettem volna beadni az egyik helyi jótékonysági boltba. Miután csodaszépen beügyeskedtünk mindent és elindultunk végre, a "kis" fikuszunk gondolt egyet és bedőlt középre, így a visszapillantóban egy hatalmas zöld növényt láttam meg hirtelen... Ez így elmesélve nem olyan vicces, de akkor és ott nagyon nevettünk.



Mivel azokat a nadrágokat/pizsamákat, amiket júniusban vettem nekik, mind kinőtték, vettem nekik ruhákat is. Az meg külön jó hír, hogy most megint divatba jött a kezeslábas pizsama erre mifelénk. Csongornak van egy még régről, ami már alig megy rá, de még mindig szeretne abban aludni, így most végre lecserélhettem egy modern és jóval nagyobb változatra.


17 megjegyzés:

  1. Ez a pizsi jól hangzik, nincs véletlen link/kép hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálom majd holnap lefotózni, mert egyik HM oldalon se találok róla képet valamiért. :S

      Törlés
  2. Fiam imádta azokat a pizsiket. :-)) Mondjuk öt éves korára kinőtte ő is az utolsót is....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De most képzeld már felnőtt méretben is árulnak. A Primarkban pl. ma láttam olyanokat, ami jelmeznek is beillene, állatos pizsama, még füles kapucnia is van. :)

      Törlés
    2. http://images.icnetwork.co.uk/upl/icwales2/oct2010/9/8/ciaran-jones-14123221.jpg Na ez a primarkos :D

      Törlés
    3. ez komolyan pizsi??? sztem fiam odalenne érte (Tigris a kedvenc Micimackó szereplő). majd körülnézek felénk, ha nincs, akkor megvarrjuk :D

      Törlés
    4. Igen, ez pizsama. Csongiét most tettem be mosni, de ha megszárad akkor lefotózom benne. :)

      Törlés
  3. Igen én is láttam már több helyen hogy van felnőtt méretben is ilyen "játszóruha". Mondjuk az én fiamra mostanra legalább egy XL-es kéne. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó nagy méretekben is vannak. :) Képzeld, amikor bent voltunk éppen srácok próbálgatták, partyra készültek, oda vették. Nagyon vicces volt, ahogy vagy hat nagydarab srác ilyen kezeslábasokban feszít. :) :D

      Törlés
  4. Nekem volt ilyen pizsamám felnőtt koromban. A tesóm gyerekei akkor voltak picik, és akkor is lehetett kapni kicsiben is, nagyban is. Meg voltam őrülve érte, de amikor viselni kezdtem, nem szerettem már. Különösen az volt vele a bajom, hogy reggel, mikor kimentem pisilni, totál meztelenül vacogtam a vécén. Ezt az érzést kora reggel, ágyból épp kibújva nagyon nem szeretem. :) Pedig a pizsik olyan jól néznek ki! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D Na ezen gondolkodtam, hogy azért ebben elmenni pisilni, az elég macerás lehet (és hideg is télen).

      Törlés
    2. Gondolkodtam azon, hogy majd nyáron viselem, mert akkor nem fázom reggel, de nyáron meg túl meleg éjszaka. Talán a sivatagban praktikus: hideg éjszaka, meleg reggel. Úgy nem vacognánk. :D

      Törlés
  5. Nincs valami intimnyílásos változata? :) Én imádnám, de a pisilés visszatart a dologtól. Pláne éjszaka hámozgatni a sötétben, lepisilni, vagy mittudomén... a fiam meg a rohanós éjjeli slagozással hááááát, nem biztos, hogy képes lenne még hámozgatni. Csongor hogy pisil benne? Mármint biztosan van kézenfekvő megoldás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most jutott eszembe, hogy talán ha van gombos változat, akkor az fiúknak jobb lehet, mint a zippzáros, mert akkor a célterületen ki tudja gombolni, hogy pisiljen.

      Törlés
  6. Nekem is van ilyen, Victoria's Secret, tok jol nez ki, viszont a reggeli pisiles tenyleg nem buli, en csak nagy hidegben hordom, poloval alatta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért akarnék venni ilyet magamnak, mert megőrjít némelyik pizsamám, hogy éjszaka a nagy forgolódásban elfordul a derekamon. Nem kényelmes arra felébredni, hogy körbe van rajtam csavarodva szinte a nadrág teteje.
      Ezért nem alszom hálóingben sem, ahogy magam ismerem kötözött sonka lennék benne reggelre. :D

      Törlés