2012. szeptember 29., szombat

Akció az Argosban

Most az Argos-nak van egy akciója, hogy három játékot kapsz kettő áráért, a háromból a legolcsóbb az ingyenes. Csak a boltokban megvásárolt árura vonatkozik, tehát internetes rendelésnél nem érvényes, de megtehetitek, hogy előre lefoglaljátok a neten és a boltban veszitek át.



Mivel az akció pontos részleteit nem találtam és Early Bird néven fut, ezért odamentem már nyitás előtt, hogy biztosan járjon nekünk is a kedvezmény.

Szóval megvettem egy szülinapi és két karácsonyi ajándékot. Nem írom meg, hogy mit, mert a gyerek is olvashatja a blogomat. :)

Ráadásul mert a második vásárló voltam, ezért kaptam egy tízfontos vouchert is, amit két hónapon belül bármelyik Argosban beválthatok.
OKTÓBER MÁSODIKÁIG tart csak, tehát húzzatok bele. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése