2013. január 17., csütörtök

Nagyon vidáman kezdődött a napom

Átfagyva üldögéltem a vonaton - ami természetesen késett, mert tűz volt a Victoria-n* - mikor jött a kalauz és lyukasztotta a jegyemet, majd továbbállt.

Mikor vissza akartam tenni a jegyet a tokjába, kellemes meglepetés ért:


ugyanis egy kis pillangót kaptam.

Így máris jobban éreztem magam. :)

*Megilleti a dicséret a Southern többi munkatársát is, mert általában ha valami gebasz van fent Londonban, ha esik a hó, ha falevelek hullanak a sínre, és még sorolhatnám, akkor teljesen meghal a vonatközlekedés délen, Lewestől - Seafordig, East Croydontól - Brightonig . Most azonban csak kicsit késtek minden irányban és ezért elég hamar vissza is értem, miután leadtam a disszertáció vázlatomat.


2 megjegyzés:

  1. Kedves! :-)

    Amellett, hogy örülök a gyakoribb írásoknak, nagyon tetszik az új arculat is.
    Vidám, friss, tavaszi.
    Mint a pillangód.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Úgy gondoltam, hogy így még a szöveget is kényelmesebb olvasni. :)

      Törlés