2013. április 29., hétfő

Futósnapló 1

Nagy híreim vannak, ugyanis a múlt héten már nem bírtam cérnával és az orvosom titkársága helyett a PALS-t hívtam, akik tanácsot adnak és segítenek közvetíteni a panaszomat. Érdekes módon két nap alatt lett időpontom és nem két hónap múlvára, hanem mára.

Szóval izgulok.

Dióhéjban összefoglalva az eddig történteket:
januárban volt egy hasi rutinműtétem, kulcslyukműtét, ambuláns megoldással úgy volt, hogy reggel bemegyek, délután már haza.
Sajnos azonban valami komplikáció történt és ezért egy ötödik vágással (a három helyett öt van rajtam) egy csővel és egy zacskóval az oldalamon mentővel átszállítottak egy másik kórházba. Ott tartottak több napig, majd hazajöhettem itthon lábadozni, miután úgy látták, rendben vagyok.

A műtét után 61 kilóval jöttem ki a kórházból és baromira legyengülve. Azt mondták négy hét múlva kontroll majd hívnak az időponttal, addig semmi torna, semmi edzés, de még hajolgatnom, se szabad.
Mivel nem kaptam se diétás étrendet, se a kötéseimet nem vették le, ezért a neten kértem segítséget, mit csináljak, drága Csillám kislánya Katinka segített nekem végül egy szigorúbb diétás tervvel.
A cukorbevitelemet minimálisra lecsökkentettem, így a napi három/négy tejeskávé két/három cukorral már a múlté, lemondtam imádott sajtjaimról is és vártam a behívót, hogy mikor kezdhetek újra mozogni.

Hát a behívó nem jött, viszont a hasam fel van puffadva, szerintem tele vagyok vízzel és jelenleg verem a 66 kilós lécet, a hajam meg ijesztő mértékben elkezdett hullani. A háziorvosomhoz fordultam kétségbeesésemben, de ő csak annyit tudott segíteni, hogy adott egy savlekötő gyógyszert és megállapította, hogy gyulladásban van a gyomrom.

Azért nem nagyon részleteztem nektek ezeket, mert nem szerettem volna nyavajgósnak tűnni, se ecsetelgetni az egészségi állapotomat.

A tavalyihoz képest gyakorlatilag nulla lett a teherbírásom, ami nagyon elkeserít. Nem tudom most mennyit tudnék végigcsinálni egy body-combat edzésből.
A legelkeserítőbb, hogy nagyon vártam ezt a műtétet, azt hittem végre megszűnik a fájdalom, rendeződnek a dolgok, de nem így történt.

Na de ennyit a nyavajgásból, megnézzük a doki ma mit fog mondani.

Addig is, ma úgy futottam, hogy legyen 15 perc próbáltam, folyamatosan egy sebességgel. Eléggé kifáradtam, de örültem, hogy nem álltam meg egy percre sem. :)

11 megjegyzés:

  1. Hicudszi, de jó, hogy nem vártál tovább!!!! Úgy látszik az egészségügy mindenhol ugyanolyan sz**... :-(((
    Jobbulást kívánok Neked szeretettel!
    Zs.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a hat hetes kontroll vizitből hat hónapos lett. Augusztusra kaptam időpontot újra a dokihoz, hiába irta a papiromra hogy hat hét....
    Remélem minden rendben lesz veled, jobbulás kivánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem vagy jól, vagy aggódsz, akkor keresd fel a ti patient advice irodátokat. Tényleg nálam nagyon gyorsan intézkedtek.

      :)

      Törlés
  3. NHS :(((((
    A PALS betegjogi kepviselet?
    Jobbulast kivanok neked!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egészen, mert ha panaszod van akkor nem őket kell hívni. Segítenek elég sok mindenben, tanácsadás, közvetítés, stb.
      http://www.surreyandsussex.nhs.uk/patients-visitors/pals/

      Törlés
  4. Jobbulást! Remélem, ma sikerül belőlük vmit kiverned.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, megnyugtatott a mai találkozó a dokival. :)

      Törlés
  5. Köszönöm, hogy gondoltatok rám!
    Végre ma kaptam válaszokat. A fájdalom sajnos egy darabig még marad állítólag, de fokozatosan nyomhatom a nehezebb edzéseket.

    A hízás is "normális" az emberek egy kis csoportjánál ennél a műtétnél (mert ugye miért is tartoznék azok közé akik rengeteget fogynak utána???)

    Az étkezésemet még kell módosítanom, de a lényeg, hogy lassan elkezdhetem az Insanity hatvan napos kihívását :D

    VálaszTörlés
  6. Oh, most olvasom csak, hát jól megjártad halllod-e ezzel a műtéttel. Remélem azért hosszabb távon tényleg megérte. Az insenityhez jó is lesz a futásos edzésed, mert az nagyon a staminára megy rá. Drukkolok, olvaslak, ez ad nekem is erőt hogy minél hamarabb legalább a sétát el tudjam kezdeni. (Most még sajna nem tudok sokat sétálgatni, de végülis mit várok? 3 hete szültem :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó nagyon köszi drága! :) Én is drukkolok neked :D

      Törlés