2013. május 3., péntek

Futósnapló 4

Péntek van és nem hittem volna, hogy nemhogy 15, de 14 perc alá sikerült csökkentenem a 2,2 km-es távot.
Rövideket gyalogoltam bele, de energiatakarékosan is futottam.

Tegnap a kommentekben szóba került a futó öltözék, így most a személyes tapasztalataimról írok.

Számomra a legfontosabb felszerelés a jó és tartós sportmelltartó. Éveken át, míg aikidóztam és jitsuztam  volt egy pár isteni sportmelltartóm, megfelelően védte a mellemet, de nem szorított, szinte észrevehetetlen volt, sajnos az évek alatt tönkrement és mivel már nem árulták azt a márkát sehol, így kellett keresnem más lehetőségeket. Vettem sportáruház saját márkás sportmelltartót, volt Marks and Spenceres, hát baromira nem jöttek be.

Aztán tavaly a BodyCombat miatt kellett vennem egy igazán jót. Azt tudtam milyen nem kell, milyen nem jó, és véletlenül belefutottam egy Lonsdale melltartóba. Első felpróbálásra szerelem volt.
Még egy művészi képet is készítettem róla nektek a mai futás után:


Amint láthatjátok haladok a divattal, a fürdőben fotóztam magam mobillal és tükörben, közben meg próbáltam kacsacsőrt csinálni a számmal. :D De sajnos csak hülye fejet tudok vágni. :)
Szóval a pántja vastag, de nem túlságosan, megfelelően szellőzik, tart, de nem lapít le és nem is engedi ugrándozni futás közben a ciciket. Ráadásul az alja kapcsos, így állítható.

Sokan azért nem kezdik el a futást mert egy igazán jó cipő vagy egy jó felszerelés vagyonokba kerül. A cipő valóban nagyon fontos, nem érdemes kínaipiacos tornacsukában nekiindulni, több kárt tesz, mint annyi hasznot hajt maga a futás.
Tehát érdemes erre spórolni, futós-, szakértői blogokban utánanézni mit és hol érdemes megvenni, mire kell odafigyelni.


Nekem a ruházat megvétele előtt iszonyatos lelkifurdalásom volt, hogy ennyi pénzt kiadok rájuk (összesen negyven font volt a felső és a nadrág akciósan), így elkezdtem azon spórolni, hogy nem vettem kávét az egyetemi kávézóban (hanem vittem inkább magammal), nem vettem felesleges édességet a bevásárlásnál és így tovább. Szépen összejött az összeg, lelkifurdalás nélkül költhettem el és nagyon megérte, mert tényleg  más, jobb ezekben futni (legalábbis nekem).


Tessék kaptok még egy hülye fejes képet ahogy a futósfelsőmben pózolok.


2 megjegyzés: