2013. április 28., vasárnap

Heti összefoglaló

Rengeteg dolog történt a héten, de sajnos kevés a disszertációmmal kapcsolatosan. Azaz nem haladok úgy, ahogy szeretném.

Nagy öröm volt, hogy a héten két különböző eseményre is meghívták a poszteremet (ez egy olyan jellegű publikáció ami összefoglalja a tudományos kutatómunkát amit végeztem egy nagy és színes poszteren, szépen részletezve). Volt szakmai és nem szakmai közönség is, mindkettő nagy feladatok elé állított.
Úgy éreztem magam, mint régen amikor az Utazás Kiállításokon képviseltem a céget amelyiknél dolgoztam és egész nap a magassarkúban állva kellett prezentálnom. Viszont megkérte egy kedves idős úr a kezem, plusz jópáran valóban hostessnek is néztek, aztán azzal védekeztek, hogy olyan csinos vagyok.

Ma muszáj sokat haladnom az írással, így gyorsan elmentem futni egyet, hogy ébren tudjak maradni, mert folyamatosan ásítozom.
A futásban ez a blog lelkesít. Kétféle módszerrel futok, az egyik a belesprintelek, majd lassan kocogok, a másik meg a kb. folyamatos sebességgel futok de csak addig, amíg birom.

Most megyek írni gyorsan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése