2011. november 14., hétfő

Legóztak a hétvégén

A téma főleg a karácsony volt. Ezt Édua készítette:

Ez pedig a "rénszarvasszán", kobolddal az elején:

Csoportkép:
 

Ez Csongor karácsonyfája:
Ott settenkedik a Télapó és teszi le az ajándékokat.

Miközben a kedves terminátorok és stormtrooperek békésen alszanak...

A szán a rénszarvassal.

Na és ki találja ki, hogy mi ez és melyik filmből?


Nem is tudom vegyünk-e még nekik legot? Ha lenne egy nagyobb készlet, akkor már nem kockából kéne rénszarvast készíteni, vagy csontvázlóból, pedig ez olyan szórakoztató. :)

5 megjegyzés:

  1. Most szólsz? A nyáron kótyavetyéltünk el egy bőrőndre valót a car-booty-n, mert a fiam már másal épit.

    VálaszTörlés
  2. Amúgy gratula, a te gyermekeid fantáziája is tökéletes! :-)) Irnak már meséket?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók, nekem főleg a Télapó sapkája tetszik, nagyon öteletes! :)
    Én most totál rákattantam a legóra, valószínüleg azt veszünk Rékának Karácsonyra, csak még nem tudtam eldönteni, hogy vegyek egy nagy alapkészelet (csak kockák, meg alaplap), vagy valami kisebb tematikus dobozt kapjon. Látom nektek is többféle van, ti mivel kezdtétek?

    VálaszTörlés
  4. Christine Édua ír meséket. :)

    Moira szerintem mindenképpen olyan alapkészletet vegyél amihez van alaplap. Nekünk olyanok vannak amikhez nincs és külön nagyon drága.
    :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon ötletesek a gyerekek építményei. nekem a a télapó sapkája és a rénszarvas külön tetszik.

    ebay-en nagyon jó áron szoktak lenni legók szupoer állapotban.

    VálaszTörlés