2011. november 15., kedd

Nagyon hasznos mozdony voltam

ma az egyetemen. Nem is meséltem nektek, hogy megválasztottak engem Student Rep.nek a másodikos évfolyamon. A feladatom, hogy a művtöri diákok szócsöve legyek. Ma mentem be a "főnökömhöz" aki nevetve mondta nekem, hogy nagyon örültek  mindannyian a főnökségből, hogy egy "mature" tehát idősebb diák nyerte el a pozíciót, nem egy húszéves egyetemista, mert velük nincsenek túl jó tapasztalataik. Tehát felvettem a szükséges papírjaimat, aztán meg beültem a kétórás szemináriumra, ahol egész jól teljesítettem (nem voltam álmos sem) ééés visszakaptam az egyik beadandómat is leosztályozva, ami miatt igazán nem kell szégyenkeznem.:)

De a legjobb csak most jön, ami ugyan nem hasznos, csak egyszerűen szimplán jó. Megszólított magyarul egy csodaaranyos és jófej lány a pihenőszobában, felismert a blogról (a hajamról :)))) és tök jót beszélgettünk (sajnos csak röviden).

Most még itt várok (és egy chio partymixből válogatom ki a ropikat:)), mert kilencig van még egy kétórás szemináriumom. Ott már lehet, hogy rendesen elálmosodom majd.

Egyébként ma gyönyörűen sütött a nap és én vezettem el a vonatállomásig otthonról. :)
(A rossz csak az, hogy  a gyerekeimet reggel láttam utoljára és már alszanak majd, mire tizenegyre hazaérek.)

2 megjegyzés:

  1. Szia Emoke! ;)
    Orultem hogy talalkoztunk! Egyebkent tegnap elfelejtettem emliteni, hogy a piheno szobaban eppen nostenyeket olvastam :) mik vannak... meg mindig nem terek magamhoz. Remelem meg osszefutunk!
    Gratula a student repseghez
    Csilla

    VálaszTörlés
  2. Én is örültem, így meg pláne vicces, hogy épp nőstényeztél :)))

    VálaszTörlés